☀️Zomer opruiming NU tot -80%! t/m 25 juli ☀️
De beste deals in je mail? Meld je hier aan!

Garantie en klachten

Garantie
Wij geven om onze producten én onze klanten. Uiteraard doen wij ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Omdat wij een outlet zijn en outlet babyartikelen verkopen krijg je flinke kortingen ten opzichte van de gemiddelde verkoopprijs ergens anders op internet of in fysieke winkels. Omdat wij grote partijen opkopen en niet altijd rechtstreeks bij leveranciers officieel dealer zijn hebben wij aangepaste garantie. Wij geven standaard 3 maanden garantie op alle producten die we in onze webshop te koop aanbieden (uitgezonderd showmodellen, hier geldt enkel het wettelijk zichttermijn van 14 dagen). Afhankelijk van de fabrikant van het product kun je de fabrieksgarantie claimen bij de fabrikant. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie, vervanging of het terugstorten van het aankoopbedrag. Heb je vragen over de garantie, wil je meer informatie of aanspraak maken op deze garantie dan kun je hierover contact opnemen per mail, stuur je mail naar: klantenservice@babyoutlet.nl. Wij helpen je graag verder en kijken altijd samen met je naar een passende oplossing.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@babyoutlet.nl zodat we samen kunnen kijken naar een oplossing. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden bij bijvoorbeeld consuwijzer. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.